Támogatott böngészőprogramok:
|
Az Ön böngészőjét a levelező rendszer nem támogatja! Előfordulhatnak hibák a levelező rendszer használata közben! |
A Microsoft hivatalosan is megszűntette az Internet Explorer 6 böngésző támogatását, így a levelező rendszer üzemeltetői sem tudnak a továbbiakban támogatást biztosítani az elavult böngészőkhöz. Kérjük, saját érdekében mindenki ellenőrizze böngészőprogramját, és nem támogatott verzió esetén frissítse azt! Nem támogatott böngészőprogramokon előforduló hibákat, észrevételeket nem áll módunkban figyelembe venni, ezekben segítséget nem tudunk nyújtani!
Hálózati azonosító:
A központi levelező használatához hálózati azonosító szükséges. A hálózati
azonosítóval kapcsolatos adminisztrációs felületet a
https://portal.unideb.hu/hu
oldalon érheti el.
Hálózati beállítások:
A levelek letölthetők pop3s vagy imaps protokollon a mail.unideb.hu szerverről,
vagy megtekinthetők webes felületen.
Amennyiben tűzfalat használ, a webes felületek eléréséhez engedélyezni kell rajta
a HTTP (TCP/80) és a HTTPS (TCP/443) portokra irányuló kéréseket,. Proxy szerver
használata esetén a proxyn is engedélyezni kell a forgalmat ezekre a
portokra.
Tanúsítványok:
A védett weboldalak eléréséhez a webkiszolgálók olyan tanúsítványokat
használnak, amelyeket a böngészők csak akkor tudnak ellenőrizni, ha
telepítjük a hitelesítésszolgáltató tanúsítványát a legfelső szintű
megbízható hitelesítésszolgáltatók tanúsítványai közé. A védett oldalak
a hitelesítésszolgáltató tanúsítványa nélkül is elérhetők, csak ebben az
esetben figyelmeztető üzenetet kapunk arról, hogy a böngésző nem tekinti
megbízható helynek az adott oldalt.
A hitelesítésszolgáltató tanúsítványa: TERENASSLCA.pem